piątek, 31 stycznia 2014

Dzięki, dzięki, dzięki!

200 wyświetleń w trzy dni :*
Straaaaaaaaasznie wam dziękuję :***

Odpowiadam na pytanka :)))

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Bo chciałam spróbować blogerstwa :)

2. Masz zwierzaka?
Tak <3

3. Twoja ulubiona blogerka?
Ada z http://ada-addda.blogspot.com/

4. W jakim województwie mieszkasz?
Dolnośląskim.

5. Mieszkasz w domku, czy w bloku?
W bloku.

6. Jaki jest twój ulubiony serial?
Totalna rozgrywka (ubaw po pachy)

7. Jaki najbardziej lubisz przedmiot w szkole?
Muzykę <3

8. Jak długo prowadzisz bloga?
Od paru dni :)

9. Kiedy masz urodziny?
30.06

10. Należysz do jakiegoś fandomu?
Nie. 

11. Ulubiona piosenkarka/piosenkarz, aktor/aktorka?
Piosenkarka: Riri
Aktorka: Jennifer Lawrence


czwartek, 30 stycznia 2014

Wspomnienia z karnawału :)

Hej, jak tam u was?
Niedawno miałam dyskotekę szkolną.
Nasza pani, która była na dyżurze robiła sb z nami "focie z rąsi" heh :)
A tak ogółem, to jest fajnie.... 
A to taka moje małe zdjęcie z zabawy: 




100 Wyświetleń!!!

Cieszę się jak małe dziecko z pierwszych 100 wyświetleń w dwa dni :))) Kocham Was :* Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ!!!

środa, 29 stycznia 2014

Zadajcie mi pytanie :)

W komach piszcie pytania na mój temat :) Chętnie odpowiem na każde.

Im więcej pytań tym więcej faktów o mnie w jednym z moich następnych postów <3

Inspiracje - Czerń

Ada z http://ada-addda.blogspot.com/ zainspirowała mnie do tego posta :) Bo przeciwieństwem białego jest czarny, a podobno przeciwieństwa się przyciągają :*









Pozdro :***

Oto ja :*

Na początek, jestem Klaudia. To mój nowy blog :) Jestem pozytywnie zakręcona i szalona :p
To moja fotka:
Oto ja :*
Na swetrze mam napisane "LIKE!", bo mam nadzieję, że polubicie mnie i mojego Bloga.